Ozgdfn benim kızım da aynı şekilde 7 kilo bile değil ayı sizinkiyle aynı.Hayatımız onun yemesine bağlı oldu yerse mutlu oluruz yemezse üzülüyoruz.Böyle böyle büyüyecekler herhalde sadece bizimkiler biraz zor büyüyor.Hevesle yemek yiyen çocukları görünce çok imreniyorum