E_doga Yenianne29 daha bugün doktoruma bunun İçin mesaj attım . Asitli şeyler yediğiö için veya sıcaktan olabilir dedi. Korkulacak birşey değilmiş sudocrem önerdi
Kbraisik Alerjik olabilir. Ya da sıcaktan isilik olmuştur. Doktorunuza danışın rahatsız edici olabilir. Gürültülü kaka kaka da kan veya mukus var mı?
Yenianne29 Kbraisik hayır yok kakası normal kalça gelişimi geriden geldiği için çift bez kullanmaya başladık ondan sonra oldu pişik gibi değil bildiğiniz ergen sivilcesi gibi
Kbraisik Yenianne29 sıcaktan dolayı isilik olmuştur muhtemelen canım çift kat bez olduğu için olabilir. Ama en dogrusu siz yinede bi doktorunuza danışın