Annelerin merhaba. Benim kızım dokuz aylık olacak. Baş çevresi küçük diye doktor takibe aldı. Benim bebeğim yemiyor ağzında tutup atıyor. Var mı bunun gibi bi sorun yaşyan. Nasıl çözüm buldunuz. Kızımın kilosuda çok düşük. Dr bealenmeye çok dikkat etmem gerektiğini söyledi. Lütfen bilgisi olan yazabilir mi