Kızım 51 günlük emince bazen kusuyor
bazen tükürüğünü tam yutamiyor bogazina kaçıyor sırtına vurmam gerekiyor toparlanması icin yanından ayrılamıyorum korkuyorum nefesi bi an gider bi şey olur diye lavaboya veya mutfağa giderken 1 dk içinde odaya geri gelmem lazım diğer ev işlerini ya annemi çağırıyorum yanında dursun diye yada eşimi bekliyorum yemek yapacaksam pusetine koyuyorum yanımda götürüyorum ama her yere öyle gitmek zor oluyor toz alıyorum oda oda kızımla geziyorum pusetle hem is bitmiyor hemde yorucu oluyor
benim gibi evde yanlız olanlar nasıl yapıyorsunuz
benim gibi bebeğin de tükürüğünü yutamayip bogazina kaciran var mi uyurken agZinda biriktiriyor uyanmaya yakın hikkk diyor hemen sırtına vuruyorum düzeliyor
siz nasıl iş yemek yapıyorsunuz