Cansuukoosee kızımda mama reddi olmuştu 3 buçuk aylıkken tahlilleri kan idrar temiz çıktı dr gastroentorolojiye yönlendirdi bizi gittik antalya araştırmaya ordada bi sıkıntı çıkmadı 5.ayda tadımlara başla dedi şuan 4 ay 4 günlük tabi bizim doktor tavsiyesi ile olacak mama ile besleniyor bir ara sadece uykusunda alıyordu uyanıp ağlıyor du bu sefer hem aç hem uykusuz kalıyordu delirecektim artık