Sevgili anneler, daha önce de bu konuda post açmıştım, kayınvalidem işe dönmemi istiyordu ama ben istemiyordum. Artık maddi olarak tabiri caizse bıçak kemiğe dayandı. Eşimin kazancıyla geçiniyoruz, tatile bile gidebildik şükürler olsun ama iş gelirse kazanç var, iş gelmezse para yok. İşe başlamaya karar verdim, ekim ayı başında işime döneceğim dedim, kızım da 1 yaş 2,5 aylık olacak, yani 14,5 aylık. Yediğimiz çoğu şeyden vermeye başladık zaten az tuzlu yapıyoruz bütün yemekleri. Kızıma kayınvalidem bakacak ve her ne kadar itiraf etmek istemesem de gıda konusunda babaannesi daha verimli. Şu dönemde evden iş yapıyorum, kızım gündüz 6-7 saati babaannesiyle geçiriyor, beni gördüğü an huysuzluk yapıyor yoksa gayet eğleniyorlar. Bari işe döneyim belli bir maaşım olsun dedim. Kızım emerek veya kucakta sallanarak, sonra da ayakta sallanarak uyuyor. Bazen kucaktan direk koltuğa bırakıyorum uyuyor ama uyumaya niyeti yoksa mümkün değil. Geceleri de beraber uyuyoruz, 1-2 kere uyanıyor şu sıralar, emip biraz oyalanıp geri uykuya dalıyor. Hiç sorun değil biraz uykusuz olsam da olur ama şu an her şey keyfimize göre fakat işe başlayınca huysuzlansa yanına gidemem. Sabah işe gitmek nasıl olur bilemiyorum, bir de gece emmelerini acaba bıraksak mı onu düşünüyorum. Çalışmaya başlayacağım, peki kızımla nasıl olacak ilişkiler☹