14 aylık kızım yürümeye çalışıyor hala tek elimi tutarak yürüyor. Ayağına kıymık batmış sağlık ocağına götürdüm kendi çıkabilir dedi ve bir krem verdi. Evde doğal olarak çıkartabileceğimiz denediğiniz yöntemler var mıdır 2 3 gün içinde çıkmazsa hastaneye götür orda uyuşturur çıkarsınlar dedi doktorumuz. Ben iğne VS ile kendim çıkartmayı denemedim bir hemşire olarak da bunu onaylamıyorum enfeksiyon riski açısından. Doğal olarak kıymığı cilt üzerine çıkartabileceğimiz birşey var mıdır hanımlar