Yani işinize karışmak gibi olmasın ama ben böyle şeylerin kullanılmasını doğru bulmuyorum açıkçası. En azından 2 yaşından önce.. benim kızım kolik mesela çok mızmız uyku nedir bilmez ama yine de vermem vermeyi de düşünmem. Bebeğiniz çok küçük bence başka alternatifler arayın yada çok iyi araştırın derim..