Denizzzanne Mom7262 ha ha ha siz kendinize bakın lütfen önce siz düzgün konuşun ne yani siz istediğiniz gibi konuşacaksınız ( densiz ) diyeceksiniz ama ben size düzgün konuşucam neden kimsiniz bunu bekliyorsunuz 🤷🏻♀️komikleşmeyin gittikçe batıyorsunuz 😌
Mutluyuvam Splash-Splash-Love ne alaka hemen surıye afgan PKK daeş vs vs birsuru teror örgütleri var ve bu yangın ilk degıl haberınız yok heralde
Splash-Splash-Love Mutluyuvam Tm tm ok. Sizin de afganların Türk kadınlarına yaptıklarından haberiniz yok galiba.
Mutluyuvam Splash-Splash-Love ne kadar sıkıntılı ınsanlarsınız ya yangın var ortada ınsanlar ne derdınde kendını bılmez bıkac kışı hala ırkcılıktan prım yapmaya calısıyorsunuz devam edin boş boş
2lokum_moms Splash-Splash-Love İlla ki okumuştur herkes gecen 17 yaşında kızın birine tecavüz etmek istemiş Suriyeli kız izin vermeyince ormanlık alanda kafasını taşla ezmiş kız hala yoğunbakımda kimse kabul etmiyo mültecileri bi bildikleri var demekki
Splash-Splash-Love Mutluyuvam Sende duyar kasmaya devam et boş boş. Prim falan da yapmıyorum ne primi elime ne geçiyor ki para mı veriyorlar? Düşüncemi söylüyorum ben ki bunu söylemekte özgürüm.
Mutluyuvam Splash-Splash-Love aynen bende düşüncemi özgür özgür söyluyorum işte ama iftira atmadan söylüyorum.
Splash-Splash-Love Mutluyuvam Ne mutlu size. Aynen ben iftiracıyım. Bi kere daha kundaklama olmuştu ve suçlu Afgan çıkmıştı. Buna ne diyeceksiniz? Haberleri siz de takip etmiyorsunuz anlaşılan
Mutluyuvam Splash-Splash-Love hataydada yangın cıkmıstı teror orgutunden bu teror orgutlerınde her türlü millet var içinden cımbızla Afgan Afgan diye seçmeye gerek yok kimin ne olduğu belli degıl, secersende ırkıcısın demeye alınmaya hakkın yok.türküde kürdüde afganı surıyelısı herkesin bozuguda var düzgünüde.
Gulsen4224 Gorkeminannesiii gördüm bende bi akrabam durum yapmış yakında yangın allahım esirgesin zor durum🙄
Asklepios Mutluyuvam sizde inceden Bi Afgan suriyeli avukatı sevicisi elektriği alıyorum ben ya. Geçen gün benim postuma da yorum yapmıştınız. Sevmiyorsan git o zaman kötülüyorsun diye. Siz baya baya memnunsunuz bu son durumlardan galiba. İnsanlarla kavga filan ediyorsunuz mülteciler için.
iamthed Ne deniz bıraktılar çocuklarımıza, ne göl, ne de orman! Nefret ediyorum bu duruma çanak tutanlardan, göz yumanlardan!
Denizzzanne iamthed aman öyle demeyin şimdi admine şikayet ederler gerçekler bazı annelerin zoruna gidiyor 🤷🏻♀️
Mutluyuvam Splash-Splash-Love burda bu konuda gereksiz yorumların alakalı başka postlarda git karalama yap
Splash-Splash-Love Mutluyuvam Ay size beni sevin mı dedim. Ben sizin yorumunuza saygı duyuyorum sizde benimkine duymak zorundasınız. Bende sizin gibi insanları sevmiyorum napcaz?
Mutluyuvam Splash-Splash-Love gercekten cok alakasız yorumlarınız var anladım. Saygımı duymussunuz garip ben görmedim? Gereksiz yorumlarınızla iyi aksamlar
iamthed Denizzzanne Üstüne alınan alınsın, hiç önemli değil. Yerlere çöp atan, gölleri kurutan, eşini öldüren, yeşillik alanı yakıp otel yapanlar hep bizim insanımız. Gerekli yaptırımları uygulamayan da malum zihniyet. Bunu görmemek için kör olmak gerek
Azatsmommy Splash-Splash-Love sebebi teröristler diyorsun sonra afgan ve suriyeleliler diyorsun.. afgan ve suriyeleliler terörist mi oluyor şimdi bi yaman celiski
Splash-Splash-Love Azatsmommy Hee aynen aynen. Ay tartışmak istemiyorum bu konuyu benim düşüncem böyle saygı duyarsanız sevinirim. Siz böyle düşünmüyorsanız bende saygı duyuyorum.