Ati22 ben zamanla kestim memeden. 1 2 ayı buldu tamamen bırakması ama kızım da ben de çok rahat atlattık. Önce gece kestim uyandıkça su teklif ettim. İsterse sarılabileceğimizi, süt dolduğunda ona tekrar vereceğimi söyledim. İlk başlarda zorladı ama sonra alıştı. Oje falan sürmek bana pek mantıklı gelmedi. Yine de siz bilirsiniz. Araştırıp okuyun size en uygun yönteme göre ilerlersiniz