Pelin05 Kızlar merhaba bebeğim 14 günlük normalde günde 4-5 sefer en az kaka yapıyordu şimdi 1 kere yapıyor ya normal mi bu durum bilgisi olan var mı mama ve meme besleniyoruz
Nuray23 Pelin05 benim kizimda ilk 1 haftasinda gunde bi kac kere yapiyodu. Daha sonra 1 e dustu. Hatta bazen 2 3 gune bir yapmaya basladi. Bu sekilde devam ediyor. Bence erken degil. Suan 4 aylik. Hergun yapiyor kabiz olmadigi surece.