Mom832324 Kızım 9 aylık yürütecin çok zararlı olduğunu düşünmüyorum tabi saatlerce kullanılmadığı sürece ama yine de eşimle almayız kullanmayız çünkü yürümesine bir yararida yok diye düşünüp almadık yürüme arkadaşı aldik 7. ayda emekledi 8. ayda ayaklandi şimdi sıralıyor iki gün önce bir tanıdığımız gelirken hediye yürüteç almış iki gündür tuvalete tek gidebilmek için 5 dk koyuyorum 🙈 ama tuvaletten çıkar çıkmaz üzerime atlıyor al beni diye yürümek istiyor çünkü yürüteçle kısıtlandığını düşünüyor bence takılmayın 5 dk ayaklarınızı uzatıp dinlenmek size iyi gelecekse kullanın zaten 24 saatimiz bebeklerimizin 5 dknin ona zarari olmaz ama dinlenmenin size yarari olur☺️