gocebebirbayan
Herkesin çocuğu farklı işi gücü imkanları farklı tabiki, hiç bir anne çocuğunun kötülüğünü istemez 😇😇 Benim oğlum çok şükür sakin bir çocuk aayılır. 8 aylık olana kadar canımdan bezdim, inanın arkamı dönünce bas bas ağlardı bazı zamanlar, eşim sabah 7 akşam 7 nöbette, bazen gece 7 sabah 7 nöbette, annem kayınvalidem memlekette, covidden dolayı komşularla da görüşmezdim. Afedersiniz tuvalete kucağımda çocukla bile girdim, yemeği temizliği tamamen bırakmıştım bir ara, eşim işten gelince yapardı ayyy ne günlerdi ay 🤦🏼♀️😅🤦🏼♀️ Tv açmadım yürüteç kullanmadım ama şimdi diyorum ki sadece tuvalete gitmek için kullanabilirdin aslında yürütece, günlük 10dkdan ne olurdu ki neden bu kadar pimpirikli davranıp boşuna kendimi yıpratmışım diyorum 😂 Tek bakanlara allah sabır versin gerçekten, yaşamayan bilmez sizi çok iyi anlıyorum ben. Kendinizi boşuna yıpratmayın, ilgilendiği hiçbir şey yoksa son çare elbette kullanılabilir yürüteç, ama naçizane fikrim, günde 30 dk fazla olabilir. Bizim yürüteçte günde 20dan fazla kullanmayın yazıyor ama gün içinde aralıklarla belki kullanılabilir bilemiyorum 🤷🏼♀️ Sevgiler size ❤️❤️❤️