Bebeğim 3 aylık, dili pamukçuk oldu karbonat dediler ama daha çok arttırdı doktor damla verdi sabah akşam kullanıyorum ama bana mısın demiyor tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz zamanla geçer diyorlar ama ben bebeğimi o şekilde görmek istemiyorum üzülüyorum. Su verin demiş eczacı dili temizlensin demiş bende vermek istemiyorum ama versem geçer mi sizce?