Omertalhaa Oğlum 18 ay 4 günlük. Herşeye ağlama.. inatlaşma.hichiseyle oynamama…biraz önce de kafasını yere vurdu zor tuttum. Napmam lazım çok huysuz . Ne zmaan geçer ?
Tuba Omertalhaa 2 yaş sendromuna hoşgeldiniz🥲 sabırlı olmanız gerekir ve her şeye çok fazla müdahale etmeyin..
Omertalhaa Tuba mudahele etmiyorum ama çok fazla ağlıyo içim acıyo . Bide kendine zarar verince müdahale etmeden olmuyo
Omertalhaa Herşeye ağlıyo herşeye neden ağlıyorsun diyorum daha falza ağlıyo . Bide sürekli meme istiyo . Hep emmek istiyo
Zalimsin Evet ama geçiyor ya da azalıyor neyseki inşallah en kısa ve kolay şekilde atlatırsınız bu dönemi ❤️