Rabiashn Merhabalar kızlar , kızım bir kaç gün sonra 4 aylık olacak son iki haftadır gece uyurken (11 -12civari )emiyor sonra sabah 6-7 ye kadar deliksiz uyuyor gece emmek için uyanmıyor , sizce uyandırmam gerekir mi ?
Nuray23 Rabiashn bence gerek yok kilo alimi filan iyiyse. Ben kizimi 2 ayliktan 3 ay olana kadar gece hic kaldirmadim oda uyanmiyodu ama gunduz iyi mama iciyodu istahi iyiydi. 3. Aydan sonra istahi kayboldu. Bende mecbur gece kaldirip mama iciriyorum yoksa kendisine kalsa yine sabaha kadar uyuycakda 😂😂
Minik1Ege Rabiashn acıkırsa uyanıyor ben en son gece 2-3 gibi besleyip yatıyorum sabah 6-7 gibi acıkıyor ve uyanıyor biraz kendi oyalanıyor sonra bağırıyor acıktığını belli ediyor😊 uyandırmanıza gerek yok o sizi uyandırır😂
Rabiashn Nuray23 gündüz bol bol emziriyorum sabahları da gayet güzel mutlu uyaniyo zaten kaldirmiyayim madem ben
Rabiashn Minik1Ege benimki de öyle uyanınca ağlamıyor bile masallah etrafı izliyor sesler cikariyo çok uzun süre fark etmezsem bağırıp kendini belli ediyor 😂😂😂
Grlnl Rabiashn benimki de öyle emzik emmiyor parmak emmeye başladı gece onun parmak emme sesine uyanıyorum sizin ki emiyor mu?
Rabiashn Grlnl 2-3 ay arası öyleydi bu ara bıraktı gibi ara ara yapiyo artık eskiden bende öyle o sese uyaniyodum😂😂
sincaptanhallice Grlnl bizimki de emzik emmiyor ve parmak emerek uyuyor😑 sürekli eli agzinda bazen baya baya sapirdatiyor. Umarım alışkanlık olmaz
Ozlemay Rabiashn eviniz sıcak değil mi nasıl giydiriyorsunz benimki sıcaktan uyanıyor oksa uyanmıyor du benim öyleme geidi yada
Rabiashn Ozlemay Ankara da yaşıyoruz öyle aşırı bir sıcak yok tek kat pijama giydiriyorum üzerine de penye bir battaniye çok sıcaksa hava kısa kollu yatıyorum muslin örtüyorum
Rabiashn Duygusuz inş bizimde o dönemde uykuda sorun olmaz 5-6 aydan sonra uykuda azalma oluyomus diş çıkarma dönemleri başladığı için :(
Grlnl Rabiashn emzik emmiyor. Çok korkuyorum alışkanlık olacak diye acıkınca ve uykusu gelince yapıyor 😅
Duygusuz Rabiashn ya benim cocuklarım alerjik bğyğgğde böyle sürekli kalkardı. Küçük te alerjik sürekli uyanması ondan huzursuz hep. İnşallah sorun olmaz sizin e bebeginiz hep böyle güzel uyur
sincaptanhallice Rabiashn benimki de 3 ay 29 günlük. Be uyandirmiyorum. Ne zaman uyanırsa emziriyorum. Kendiliğinden düzene girdi. Akşam 9gibi uyuyor gece de 2de,5te ve 7de kalkıyor. 7de kalkınca 1 saat kadar uyanık kalıp tekrar 10 11e kadar uyuyor
Rabiashn sincaptanhallice sincaptanhallice maşallah gece uykuya erken geçiyormuş biz biraz geç uyuyoruz sanırım 11 civarı uyumuş oluyor 2 civarı ben emziriyorum genelde uykusundayken sonra sabah 6-7-8 değişiyor o ara uyanıp uyanık kaliui 1 buçuk saat civarı 10 a kadar tekrar uyuyo kendiliğinden oluştu böyle bir düzen bizde de
Ozlemay sincaptanhallice aaa ynıyız 4 ay 6 günlüğüz bizde bende baştan beri hiç uyandırmadım kendi uyanana kadar 9 10 gibi yatar 1 2 gibi kalkar 5 te kalkar 7 de kalkar 1 saat uyanık 9 10 gibide tamamen uyanır
sincaptanhallice Rabiashn hepsi kendi düzenini kendi oluşturuyor gerçekten. İstemeseler hayatta uyutamayiz sanırım 🙄😂
Deletedmom5455451 Rabiashn uyandırmaya gerek yok artık uzun süreli uyuyabiliyorlar acıktım kendi uyanıyor zaten benim oğlumda öyle gece bir kez kalkar mamaya
Gulsen4224 Rabiashn aynı şekilde en geç 12 de emiyor 5,6 gibi uyanıyor emziriyorum bende uyandırmıyorum