Kullanan var mı bir su bardagına ne kdar koyuyorsunuz faydasını gördünüz mü
Hafisee ben kullanmıştım ama toz kimyon bizde daha çok işe yaradı
Demiralpinannesii tadı cok berbat ya toz halinde