Oykuaygun Sdtyldrmklkn ikinci el ya alacak olan kişilerin 30 TL daha eklerim sıfırını alırım dememesi için biraz daha indirim yapabilirsiniz, iyi satışlar 😊
kaymakliekmekkadayifi Sdtyldrmklkn yanlis anlamayin fakat Oykuaygun cok hakli yazdığında. Urununuz su an zaten trendyolda 150 tl. Sizden alacak kisi birde kargo ucreti odemesi gerekecek. Sizi tercih etmezler. Satabilmek icin biraz daha uygun yazmalısınız
Oykuaygun kaymakliekmekkadayifi bende onu demek istedim. Ben mesela ikinci eli ya yarı fiyatı olacak yada yarı fiyatına yakın olacak o şekilde alırım. 130 tlye aldığım hiç kullanmadığım puseti dün 50tlye sattım melesa
Sdtyldrmklkn kaymakliekmekkadayifi Ben 1 kere bile kullanmadığım için o fiyat dedim. Ama tabi indirime girmiş olabilir. 100 den aşağıda inemem.