Yeni araba değişikliğinden dolayı bagajımız küçüldü, o yüzden baston tip yeni bebek arabası arayışındayım. Kızım henüz 40 günlük, yeni doğandan itibaren kullanabileceğim, kışında kullanılan güzel bir araba öneriniz var mı acaba?
Chicco lite way modeli var, kullananlar memnun mu? Sürüşü kolay mı? Döndürmesi rahat mı acaba?