Merhabalar,
Bebeğim 33 günlük. Çok gazlı ve sab simplex biogaia damlalarını kullanıyorum.
Son 4 gündür yeşil ve mukuslu kaka yapıyor. Ara ara normal sarıya dönüyor ama son günlerde hep koyu yeşil. Son iki gündür vücunda yer yee noktaa nokta şeyler çıktı isiliktir siye düşündüm bağlantısı var mıdır bilmiyorum.
Süt ve süt ürünleri tüketmiyorum. Sadece kahvaltıda az bi peynir yiyorum bazen.
Tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi?🤲🏻