3 ay 11 günlük oğlum var 8 temmuz enfeksiyon çıkmıştı 10 gün antibiyotik kullandık daha sonra tekrar idrar verdik bugün sonuçlar çıktı tekrar enfeksiyon uremiş cuma günü sünnet olcakti enfeksiyon varken sunnet ettirilmi bilgisi olan annenler yazarsa sevinirim