Tuba Miniminimini Ben etsiz çiğ köfte yediğimde oğlum 7 aylıktı ve gaz yapmadı. İlk 3 ay yenmese daha iyi olur, zaten gazlı oluyorlar ve riske atmamak gerekir bence🥰
Minikmucizem02 Miniminimini süt yapar diye biliyorum. Etsiz hem yiyebilirsiniz hem bebeğiniz büyükmüş