kaymakliekmekkadayifi 5 ay 2 günlük bebeğim, sabah 7 gibi kalkıyoruz. Şuan sadece anne sütü alıyor , 2-3 hafta sonra ek gıda tadımlarına başlayacağız. Gündüz yarım saat falan kestiriyor 2-3 kez onun dışında zeka kartları ile oynuyoruz, dışarıda arabayla geziyoruz , oyun matında aktivite yapıyoruz, hışırtılı kitapları ile oynuyor ya da ben ona kitap okuyorum. Karın üstü yatırıyorum her fırsatta. Gece de en geç 11:30 gibi derin uykuya geçiyor 3 saate bir gece uykusunda emziriyorum.