Bu ne bu ne daha bayram arifesinde 90 TL’ye aldığım bebelac gold 900 lük 1 hafta da nasıl olur da %30 zamlanıyor bugün gittim ve 120 TL verdim şoktayım ben tek başıma 2 bebek nasıl büyütecem çok sinirliyim 1 hafta da 30 TL zam nasıl geliyor 4 mağaza gezdim 4 ü de aynı fiyat toplu zam feldi diyorlar iliğim kemiğim çekildi sinirden başıma ağrı girdi BÖyle bişeyi yardımcı olacaklarına insanlara neden böyle yapıyorlar ya benim durumum olduğu halde zoruma gitti ya olmayanlar Allah gerçekten kahretsin böyle insanları 😞😞😞😞😞