Selam anneler. Bebeğim bu ay 1 yaşına girdi. Şu sıralar acayip ağlak ve huysuz. Sürekli ilgi istiyor, kucağımda inmek istemiyor ve istediği bir şey olmayınca çok ağlıyor. Memleketten yeni geldik kalabalıktı çevresi yani. Acaba o yüzden mi oldu yoksa bu yaşta normal mi?