Telsiz alıp telsizim cızırtı yapınca kamera aldım. Kesinlikle kamera, çok pişmanım 8 ay telsiz kullandığıma. Bebeğin üzeri açılmış mı diye bile gidip bakmama gerek kalmıyor. Tereddüt etmeyin, asla pişman olmazsınız. Ben motorolanın kameralı telsizini kullanıyorum.