yerli-yummymummy Bebeğim 10aylık bir göğsünde bir beze var doktora 6-7aylıkken gösterdik süt dedi ama hala geçmiş değil ne yapmak lazım bilmiyorum
Kardi_13 yerli-yummymummy süt olsaydi en geç 1 aya kaybolurdu bence iyi bir doktora götürün Allah korusun birşey olabilir çok geçmiş olsun inşallah en kısa sürede gecer