Mertimmm 5 yıldır ms hastasıyım ama ilaç kullanmıyorum hiç, doğumdan sonra ms ataklarım başladı, 10 gün kortizon aldım, copaxone iğne başlandı haftada 3 kere kendime igne yapıyorum, emziriyorum aynı zamanda, Dr süte etki etmez dedi, sadece kortizon aldığım günlerde emzirmedim