Kızlar merhaba. 2 ay 8 günlük bebeğim bu sabah 5 gibi emerken beline kadar kakasını yaptı neyse temizledik sonra 7 bucuk ta emerken bidaha yaptı neyse onuda temizledik. 10 a doğru mukuslu ve hafif kanlı yaptı iyice moralim bozuldu normalde arka arkaya bu kadar yapmazdı. Hemen doktora yazdım fotoğraf gönderdim. Aradı senin yediğin besin e alerjisi olmuş olabilir dedi. Bugün kontrol e çağırdı kakasından tahlil yapılcak. Var mı anne sütü alan bebeğinde alerjisi olan. Süreci nasıl atlatıyorsunuz? Kızım isilikten kurtulmuyordu demek ki bunlar hep belirtiymiş