Ben travmatik olmaması için bütün yöntemleri denedim ancak çok daha kötü oldu. Hiç istemesem de sabır taşı kullandım ama hiç etkilemedi oğlumu. Öyle de emmeye devam etmek istedi. En son nane yağı sürdüm. Tadı gerçekten acı ve en azından görüntü olarak onu üzmedi. O an bıraktı. 3 gün oluyor bırakalı. Ara ara gelip seviyor memeleri, üzerinde yatıyor ama emmek istemiyor. Sirke süren arkadaşlarım da oldu ama onu da emmeye devam etmişti. Nane yağı candır😊 Size de tavsiye ederim