Güvendiğim bir çok doktor ve gıda mühendisi 2 yaşına kadar inek sütü önermiyor. Hatta bazıları hiçbir dönem önermiyor. Son zamanlarda yapılan araştırmalarda aslında sütün çok iyi bir şey olmadığını gösteriyor. Bu yüzden ben çocuğuma süt vermeyi hiç düşünmüyorum. Formül mama içiyor şuan 16,5 aylık. Gittiği yere kadar formül sütten devam etmeyi düşünüyorum.🌸