Rdk ben 👋🏻 1,5 yıl tedavi olup ilaç kullandım tedavim bitti hamile kaldım Paxera içiyordum ilk 3 ayın içinde 2 kez panik atak geçirdim ama sonra ne kaygı ne de panik yaşamadım
ilaca ihtiyaç duymuyorum kaygı sorunumu büyük ölçüde yendim
bebek doğdu zaten yorgunluktan düşünmeye fırsatım kalmıyor bile günde 2 bardak papatya çayı içiyorum rahatım çok şükür