Drn-brc Merhaba anneler, Kızım 6aylık ama ben 1 ay öncesinden meyvelere ve su vermeye başladım ancak yoğurt için anne sütünden mi yoksa inek sütünden mi yapsam bilemiyorum. Siz ne yaptınız??
Yeniyanne27272 Drn-brc anne sütü bulsam doya doya bebeğimi emzirirdim ek olarak mama vermezdim 😅 bence inek sütü
g-k-s0212 Mom62636362 kaynatarak değil ısıtılarak yapılıyor zaten bir nebze sadece ılık olacak şekilde.
Drn-brc Yeniyanne27272 anne sütünü alıyor devamlı olarak Allah tüm annelere nasip etsin emzirmeyi de acaba sağıp bide yoğurt mu yapsam dedim inek sütü 1 yaşa kadar verilmiyormuş.
okuloncecianne Drn-brc varsa anne sütünden,yoksa formül sütten mayalamak en güzeli 😊 Son tercih inek sütüdür.
milasuna okuloncecianne anne sütünden yoğurt oluyor mu cidden peki normal inek sütünden olan yoğurt mayası ile mi mayalaniyor
Cicek_Gokce46 Drn-brc keçi sütünden yapacağım ben alerjik reaksiyonu az oluyormuş inek sütü gibi değilmiş
okuloncecianne milasuna evet 😊 instagramda bununla ilgili daha yeni bir post paylaştım isterseniz bakabilirsiniz