Kızlar merhaba bebeğim 5 ay 17 günlük doğduğundan beri kolik dendi aşırıda gazı var hiç geçmedi gazı bide çok huysuz hep mızırdanıyo ağlıyo oynasın diye yere bırakıyorum ben yanından kalkınca oyuncağı bırakıp ağlıyo sadece benle oyna diyo sürekli ilgilenmekten aşırı yorgunluk çöktü üstüme ztn uykuları çok az gündüz hiç uyumuyo 5-10 dk kalkıyo hemen gece deseniz kıvranıyo gazdan ama gündüze göre daha iyi tabi biraz uyuyo ben ztn halsiz ve bitkinim temizlik bile yapamıyorum bugün evi zar zor süpürdüm krizlere girdği için susturmayı ayakta sallamakta buldum şimdi ayağıma aldım salladım en azından böyle yatıyo ama ben çok yoruluyorum varmı benim gibi olanlar tekim bide 😞