Ymr0666 Kızlar sizce hangisi ben yürüme arkadaşı diyorum eşim yürüteç diyor yürüteç ise ksç aylıkken binmeye başlamalı
Minik1Ege Ymr0666 yürüteçin zararlı olduğunu okumuştum burda bi postta ama yürüme arkadaşını bilmiyorum☺️
MuhammedMusa Ymr0666 biz yedi aylıktan on aya kadar yürüteç kullandık. Onuncu ayda artık emeklediği için istemedi binmeyi. Şu an yürüme arkadaşı olsaydı oğlum için daha iyi olurdu. Ama daha küçükken yürüteç kurtarıcım oldu gerçekten.
Balbocegimm Ymr0666 ikisini de aldım. Yürütece asla binmedi çok ağladı. Mecburen sınavlarım olduğu dönemlerde ağlasa da 20 dk en fazla binmiştir. Evde kuru kalabalık yaptı. 5 aydan beri emekleyen bir bebek. O yüzden yürüteç onu kısıtlıyor gibi geldi. Yürüme arkadaşını da yürüteçten önce almıştı babası bir hevesle önce önündeki oyuncakları ile oynadı şimdi yavaş yavaş amacına uygun kullanıyor 10 aylık oldu.
Eymencvk Ymr0666 yürüteç hepmiz kullakdık bebek iken bende karşıydım coo şey söyleniyor ama 15 dk dan fazla binmediği srece hiçbir sorun olmuyor yürüme arkadaşını 8-9 ayda alacağım ayaklandığında 👧🏼
okuloncecianne Kesinlikle yürüme arkadaşı,yürüteç zararlı hele de erkek bebekse. Mesela baby toys un ilk adım arabası çok güzel. Yeğenime almıştım çok severek kullandılar.