Evet ilkinde baya uğraştım çişini hemen hemn öğrendi gibiydi geceleri haric ama sonra hep yere yapmaya başladı falan baş edemedim bıraktırdım beze döndük yani şimdi hemen hemen 1 aya yakındır bez bağlıyorm ne zmn başlamalıyım? Klozet aparatı aldım direkt tuvalete alıştırmak istiyorm lazımlık sıkıntı oluyor. Var mı böyle olan 2.kez başlayan hangi Aralıkta başladınız ?