22 aylıktı kızımı bıraktırdığımda ben birden bıraktırdım yara bandı yapıştırıp uf olmuş dedim ilk gün çok zor geçti salıncağa koydum yanında yattım uyanıcak gibi oldukça salladım birden olduğu için biraz zorlandık ama kızım çok düşkündü ve bir haftada unuttu ama siz böyle yapmayın çok ağlıyorlar bi kere başladım diyip oyun haline gelmesin diye emziremiyorsunuzda en vazgeçilebilir öğününden başlayıp zamanla azaltın bi çok yazı okudum çoğu bu yönde