Merhaba anneler oğlum 3 ay 14 günlük oğlum mememi almadığı içim sağım yaparak biberon ile besliyorum bugün içerken çok sancı çekti sonrasında ise yeşil renk kaka yaptı. İştahı da pek yok. Baktığımda sol kulağında hafif bir akıntı gelmiş ama çok az. Acaba sebebi nedir. Bilgilerinizi paylaşırsanız sevirim.
Şimdiden teşekkür ederim ❣️