Merhabalar. Bebeğim 13 aylık doğdugunda 3 ay sepet beşikte yattı sonra aynı yatakta yattık ta ki bu zamana kadar. Yaklaşık 1 haftadır aynı odada yere yatak attık ve babası orda uyutmaya alıştı birde hep ayağımda sallıyordum saatlerce ama babası onuda bıraktırdı çok şükür bir haftadır hiç sallamıyorum. Bende dedimki hazır yeniliklere alışıyor bir park yatak alayım ☺️ Aldım daha gelmedi ama cinstir biraz dar mekanları sevmiyo küçüklüğünden beri zaten oyuzden bıraktık erkenden sepet beşiğide. 13 aylık bir bebek park yatakta yatar mı sanki biraz geç kaldım gibi geldi bana ama yinede aldım bebeği büyük olup yatan varmı bu yatak ta memnunmusunuz? Kendi odası var bir süre ayrı yatmaya alışsın sonra odasındaki montessori yatağına alıstırıcam insallah. Ne zaman ayırdınız siz çoçuklarınızı?