Denizpoyrazz Gece artan öksürük ve ishal. Yorgunluk. Oğlumda da ishal ve kusma vardi ates vardi o iyileşti ben hasta oldum. Gidip test yaptirmalimiyim. Başka hiç belirti yok.
Melek200121 Denizpoyrazz bende de var aynı belirtiler, ateşim hiç çıkmadı, koku alabiliyorum, ama aşırı derecede öksürük, her yediğimi çıkarıyorum. Bir de ishal var. Test vermedim. Doktor antibiyotik verdi.
GoGirl Denizpoyrazz her iki ihtimalde var ben olsam test verirdim cok hizli bulasan bir virus var su am vaka sayilari malum riske etmezdim
Denizpoyrazz Melek200121 benim dun ishal vardi bugün yok sadece yorgunum ve kuru öksürük var. Simdi sağlık ocağından geldim doktor covit belirtisi dedi ama normal hastalikda olabilir dedi ilac yazacaktı emziriyorum diye yazmadı. Dedim ki gidip test vereyim o zaman diye test ver ama yine ilac kullanamazsın sadece parol ile atlatırsın dedi ne yapsam bilmiyorum.
Melek200121 Denizpoyrazz daha önce covid geçirdiniz mi? Ben geçirdim ama hiç böyle olmadı. En belirgin özelliği koku kaybıydı ve halsizlik vardı. Hamileydim o dönem ilaç kullanamadım tabi ayakta atlatmıştım. Dün ben de gittim sağlık ocağına. Göğsümü ve sırtımı dinledi. Ciğerlerde bişey yok dedi. Bana da test vermemi söyledi. Ben de kararsızım😏 güvenemiyorum da testlere ne yapsam bilemedim. Aynı durumdayız yani 😏 çok geçmiş olsun