Merhabalar kızlar oğlum 19 aylık oldu. 6 gündür halsizlik ishal ateş var doktora götürdüm tüm testlere bakıldı ve herhangi bşr sıkontı çıkmadı şükür. 3 tane köpek dişi patladı. Doktor diştendir dedi.Ama kaç gün oldu şikayetler geçmedi. 3 hafta kadar sürebilir ishal dedi. Biraz önce konuştum bir sorun yok dedi. Ama ben çok huzursuzum. Kilo kaybı da yaşadı biraz. Sizinde balınıza geldi mi bu durum.