Kızlar oğlum 7 ay 25 günlük evde kendim tartmamla kilosu 9,100 boyunu bilmiyorum ama 75 santim falan vardır diye düşünüyorum. Anne sütü alıyor coğunlukla hiç hazır mama kullanmadık ek gıda da şükür ayına göre herseyı yedirip tattırıyorum karpuz kavun da 3 gün kuralı ile verdim derken , kaynanam göre oğlum çok zayıf bu aydaki bebekler daha kilolu derli toplu diyor gercekten kilosu az mı oğlum dogdugundan beri sürekli böyle . Önceden kilosu 3 ay önde gidiyordu 5 ayda kilo alımı azaldı nazar mı degdı artık bilemiyorum . Şuan sürekli kilosu az cocuk zayıf baksana babası bu ayalrda tosun gibiydi . Bende diyorum anne sağlıklı olsun gerisi önemli değil anlamıyor . Akrabanın oğlu5 aylık 10 kilo onla altan altan kıyaslıyor ama kıyaslamıyorum diyor ki ona doktor obez diyor ki herkezin cocugu sağlıklı olsun ben mutlu olurum bu kadın sürekli oğluma zayof zayıf demesi beni cıldırıtıyor . Eşim bebekken o kadar zayıfmıs ki resimlerde milletin söylediği ile bi deri bi kemikmiş bide yalan söylüyor