Gerçekten usandım bende artık bebeğimin uslu huysuzluğunın olmadığı bi günü görmek istiyorum gündüz 2 saat uyusa bile mutlusuz ağlayarak uyanıyo tabi 45 dk dan fazla uyaması çok çok nadirde, biagaia nurse harweys kullanıyorum sürekli ıkınmaya çıkaramamaya ağlamaya devam, bide emerken ağzını iyi kavrasa bile burnundan hava yutuyor sanırım pat patla bi kocaman gaz çıkıyor ağzından, bazen çıkartamıyorum o zaman çok daha çok ağlıyo doğurduğundan beri pat pat yapmadan çocuk büyüten mutlu bebekleri olan arkadaşlarım var biz ne zaman normal bi anne oğul olucaz ne zaman gazdan kurtulucaz gerçekten çok bunaldım kimseye emanette edemiyorum 4 aydır evden çıkamıyorum