Yazannesi1 merhaba, benim bebeğim de aşırı derece gazliydi. İlk üç ay sistemleri kaslari gelişmediği için kendileri gazi atamıyorlar vücutlarından malesef ama büyüdükçe düzeliyor. Benim kızımda emiyor beni sütüm yağlı olduğundan agir geldi bu yüzden gaz yapıyordu. Doktorum Hipp organic combiotic mama önerdi ilaç niyetine sabah akşam verdim gaz problemimiz tamamen bitti. Bağırsaklarini harekete geçirdi. Tavsiyem size mutlaka deneyin