Merhaba🌸 4 aylık bebegim var, öğretmenim, eylül ayında okullar yüksek ihtimalle acılacak ve çalışmaya baslayacagım. Süt iznim oldugu için öglene kadar 4 gün olacak sekilde ayarlamayı düşünüyorum programı ama çok endişeliyim bebegim sadece emiyor, hiç sağmadım sütümü onu uzun süre hiç bırakmadım. Dogdugundan beri kendi annemin yanındayım ona bile en fazla 2 saat bıraktım. Babannesi bakacak okullar acılınca, onu garipser mi? Ağlamadan durur mu? Bakabilir mi? Gibi gibi bir sürü şey var kafamda. 5 aylık olunca yavastan ek gıdaya baslasam nasıl olur? Benim gibi olan ögretmen yada calısan anneler siz nasıl yapıyorsunuz tavsiyeleriniz nelerdir? Teşekkürler 🙏