Merhaba kızlar bebelac kullanıyoruz şuan aslında memnunum gaz yapmıyor bebeğime ve yiyor görümcem de sürekli sma al deyip duruyor bebelac hem maddi yönden de bizi çok sıkmıyor yani sıkıyordu işte diğer mamalar nazaran daha ucuz ama ucuz diye de bebeğime Birşey olsun istemem genellikle süt ağırlıklı besleniyoruz yani 2 ay 7 günlük Bi kızım var bir kutu 500 gram bebelac bize en fazla 15 gün gidiyor şimdi napim ben mama mı değişelim sma geçeyim mi kafam çok karışık