Leyla2763 baştan söyleyeyim… öyle olmuyor maalesef. Büyük oğlumu kayınvalidem büyüttü ve her ne kadar da şunu yapmayın bunu yapmayın dediysem de HEPSİNİ yaptılar. 2 yaşında çocuk hamburgerciden çıkmıyordu… gazlı içecek hazır gıdadan tutun her şeyi yedirmişler. Bezi 3 yaşında(!) zor bıraktırdım. Ben çıkarıyorum onlar takıyor ben çıkarıyorum onlar gene takıyor… kabus 😂😂 Büyük oğlum şu an 14 yaşında ama yemek alışkanlıkları berbat. Eve atıştırmalık almam ama illa diretiyor anne al diye. Benim gözümde atıştırmalık meyvedir, evde pişen kektir. Bir dönem (7 yaşındayken) bakıcı tutmuştum. İşte o kız hiç benim sözümden çıkmıyordu. Ama yaş farkı tabii. Tecrübeli diyorlar yaşlı olan insanlara ama bildiğin inat. Sanki sen hiç bir şey bilmiyormuşsun gibi davranırlar. İstediğin kadar anlat 🤷♀️🤷♀️
Küçük oğlum 16 aylık çalışmıyorum bu yüzden. Evde kendim bakıyorum.Gerisini siz düşünün🙈