Oykuaygun yatırıyorum canım 2 ml kadar sağ deliğe 2 ml kadar sola sıkıyorum şırıngayla. Biraz bekliyorum, bebeği ters çevirip hafif sırtına vuruyorum. Akmazsa bile kustuğunda sümük çıkıyor. Aspiratörle çekmiyorum küçük olduğu için. Çok sümük kalıntıları varsa çek bence. Ama yoksa hapşırıkla kendisi atıyor. Temiz bir mendille alıyorum çıktığında