Kızlar bebeğim 1 yaşına girdi ve 2 haftadır beni bitirdi. Hiç bu kadar zorlanmamıştım 24 saat kendini yerlere atıp ağlıyor. Sürekli kucağıma çıkmaya çalışıyor yere oturunca kendini yere atıp ağlıyor. Gezmeye çıkarıyorum ağlayarak geri dönüyorum resmen. En son 4 ay atağında böyle olmuştum. Diş döneminde kolik döneminde bu kadar yıpratmsmıştı. Mutfağa gidiyorum oraya gelip alıyor uvalete gidiyorum oraya gelip ağlıyor. Yemek yapmaya çalışıyorum bacağımı çekiştirip ağlıyor. Bittik tükendim 🤷♀️🤷♀️