Kızlar oğlum doğduğundan beri kabız kaç tane doktora gittiysek sonuç alamadık . Şuan 1 yaşına girmek üzere bir doktora gittik alerjiden şüphelendi alerji maması verdi süt ve süt ürünlerini kestirdi. Kabızlık ve pişiğinden şüphelendi. Ama Eğer gerçekten alerjen bebekse bunca zaman hiç bir doktor söylemedi ve tedavi uygulamadık. Çok üzülürüm Eğer alerjen bir bebekse önceden farkedemediğimiz için. Ama sadece kabızlık ve pişik var başka belirti yok. Alerji bebek anneleri alerji bu şekilde olur mu? Doktor kesin değil sadece denemek için dedi